با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مالی اسلامی ایران
بررسی الگوی بازاریابی دیجیتال با استفاده از رویکرد داده بنیاد در سیستم بانکی (مطالعه ‏موردی بانک ‏توسعه تعاون)‏

نیلوفر شافعیان؛ محمد آقایی؛ نادر غریب نواز

دوره 8، شماره 2 ، فروردین 1401، ، صفحه 59-72

https://doi.org/10.30473/gaa.2021.58119.1461

چکیده
  موضوع و هدف مقاله: در پژوهش حاضر الگوی بازاریابی دیجیتال که با استفاده از نظریه داده بنیاد استخراج شده است به کمک روش تحلیل فازی و روش دلفی تجزیه و تحلیل شده است.روش پژوهش: جامعه آماری پژوهش شامل پرسنل خبره بانک توسعه تعاون ‎در کل کشور است که داده‏‌‏ها مربوط به پرسشنامه با 119 شاخص از دیدگاه 27 خبره مورد بررسی قرار گرفته است. تکنیک ...  بیشتر